Olle fyller 20

Spenderade nästan hela lördagen i Oscariahallen på ledarmöte och Boostingdag, faktiskt en riktigt trevlig och lärorik dag med många trevliga människor! När dagen var slut skyndade jag mig hem, mötte upp Fanny för att göra oss iordning en snabbis innan vi åkte hem till Olle för att fira hans födelsedag, en riktigt lyckad kväll måste jag säga med mycket roligt folk och en bra avslutning med pizza från Grillkorner :) I dag, söndag har vi legat i sängen exakt hela dagen! Åkte hem inte för ens vid 5 och då var det bara att slänga i sig lite mat innan det var dags för ett 3 timmarspass på jobbet. Nu är jag hemma och ska kolla på det nya One tree hill avsnittet, skolan börjar kl. 15 i morrn så jag kan sova hela dagen om jag vill! Men det ska jag inte, blir nog ett besök på gymmet, plugga och städa lite hade jag tänkt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback