Sista terminen på gymnasiet :)

Nu har sista terminen på gymnaset börjar, känns bara bra måste jag säga! I går var jag, Ida och Fanny och kollade på balklänningar, planerade terminen och tittade på studentresa! Kommer bli en sjuk termin säger jag bara. Just nu sitter jag och försöker komma på ett nytt träningsupplägg för barnen och jag har i alla fall gjort 2 ½ danser och nu är det bara massa kvar! Men det så roligt så det gör inget :) Snart ska jag iväg på terminens första Fuego pass! Taggad som bara den och hoppas att det är ett roligt pass dom har satt ihop men det är det säkert.
Har även fått reda på att jag troligtvis kommer vara ledig varje fredag fram till påsk, soft :)




Det fick bli en bild från några månader tillbaka, saknar mina slingor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback