A summary

Har haft en bra helg som började med jobb i fredags och sen en fredag kväll som inte gick som planerat men blev väldigt mysig i alla fall måste jag säga. I lördags så kom Frida och hämtade upp mig strax innan 11 för att köra spinning på öster för att sedan basta och göra oss iordning. Det måste vi göra om, en perfekt start på dagen!
I lördags kväll så var det dags att fira Elinas 20 års dag! Den kvällen blev inte heller som planerad men en bra kväll i alla fall! I går söndag så vaknade jag hemma hos Olle, vi åt frukost i solskenet och sedan somnade vi ute i sofforna, hur skönt som helst! Helgen avslutades med vofflor och ett pass på jobbet och nu är det en ny vecka och jag ska iväg till skolan om en stund :)

Just, beställde en ny klänning till studenten hoppas på att den kommer idag eller i morgon :)
bilderna kommer ifrån bubbleroom.se men klänningen beställde jag från mintfashion.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback