San Francisco

Dagen började med frukost på hotellet i Monterey och sedan så tog vi bilen ner till ett  Aquarium i stan. Där gick vi runt och tittade på massa olika fiskar och andra söta djur innan det var dags att åka till ett köpcentrum för att kolla lite i affärer och äta lunch innan vi tog Highway 1 till San Francisco. 
 
Resans tabbe har jag också hunnit med idag, jag glömde helt bort att vi ska lämna tillbaka bilen i morgon och att den inte behöver vara fulltankad så jag gick in på macken och utan att tänka mig för så tankade jag upp hela bilen... tur att bensin inte är så dyrt i detta land.. haha. 
 
Ikväll har vi annars åkt runt i San Francisco, åkt över Golden Gate bron men det var så dimmigt så man såg ingenting, vi har ätit subway till kvällsmat och kollat på Prison Break. Nu är det sovdags. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback