Tattoo

I morgon så har vi endast en vecka kvar här och sedan åker vi hem! Hur sjukt är inte det? Idag har vi börjat dagen med att käka en stor frukost som Litsa gjorde till oss och sedan så var det dags för mig att tatuera mig! Det gick bara bra, inte så smärtsamt speciellt inte om man jämför när han fyllde i min fina tatuering på foten. Det gjorde så fruktandsvärt ont... haha men men :) Jag är hur nöjd som helst! Det är en fjäder från en örn på min högra axel och det kunde inte ha blivit bättre! 
När vi var klara där så åkte vi tillbaka hem, Mika kom också och vi åt tacopaj och snackade massa innan vi åkte för att hälsa på hennes mamma och pappa som bor lite längre ned på gatan. Där så satt vi ute på deras brygga och solade innan vi åkte iväg till Red Robin och blev bjudna på middag. Nu har vi precis kollat klart på ett avsnitt Prison Break och i morgon bär det av till Seattle. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback